2012. január 23., hétfő

Életjel - programok

Széleskörű tájékoztatás babát váróknak Győrben! Kérlek nézd meg az Élet-jel Egyesület programját!

Gyermekágyi gondozás bábai szemlélettel, információk ugyanitt - fantasztikus lehetőség szerintem! Lelki, fizikai támasz, megnyugtató szó, szakmaiság és természetesség. Kicsiben én is teszteltem, kaptam segítséget a pelenkavasaláshoz, az önbizalomerősítéshez és adtam is sokat, főztem, beszélgettem, erősítettem az anyai önbizalmat - szakmai alapok nélkül is nagyon hatásos volt, de aztán megpróbáltam megszerezni az alap elméleti tudást.  Ez adott egy kis magabiztosságot, ami leginkább hiányzik az anyákból. Miért olyan nehéz elhinni, hogy ösztönből anyák vagyunk? Kell egy jó tükör:) Most 2 szakember, szülésznő és védőnő, igazán elegendő saját anyai tapasztalattal (összesen 11 gyerekkel), természetgyógyászati ismeretekkel nyújtja mindezt. Kérdezzetek bátran a megadott elérhetőségeken!

Nincsenek megjegyzések: